• інтернет маркетинг

Інтернет маркетинг для юристів

Інтернет маркетинг для юристів – Юридична фірма Результат долучилася до організації проведення надзвичайно корисного для юристів заходу – майстер-класу, який проведе для нас керуючий партнер Юридичної фірми «Профіт-Консул», засновник «Академії консалтингового бізнесу», маркетинг-технолог, консультант з розвитку юридичного бізнесу.

Академія консалтингового бізнесу – єдина в Україні консалтингова компанія, що спеціалізується на питаннях лідогенерації і маркетинг-технології в ридичному бізнесі, що працює з Big data і надає комплекс послуг з організації та супроводу професійних заходів юридичних фірм.

Академія займається професійним корпоративним навчанням і тренінгами для партнерів юридичних фірм з основ неомаркетингу і просування юридичного бізнесу в мережі Інтернет, впроваджуючи багаторівневі системи продажів юридичних послуг, заснованих на сучасних технологіях і автоматизації бізнес-процесів роботи з клієнтами.

Після відвідування тренінгу Ви гарантовано навчитеся:

  • створювати унікальні пропозиції Вашої юридичної фірми;
  • визначати нішу і практику, в якій Ви є експертами, і яку слід розвивати;
  • працювати з аватаром Вашого клієнта;
  • застосовувати технологію Landing Page;
  • налаштовувати лідогенерацію у Вашому юридичному бізнесі;
  • правильно аналізувати воронку продажів;
  • визначати найбільш ефективні рекламні канали просування через Інтернет;
  • працювати з CRM-системою і застосовувати її в своєму юридичному бізнесі.

Серед інструментів, які стануть Вам доступні після майстер-класу:

  • чіткий план дій із задачами і строками;
  • пакет матеріалів: презентація, сертифікат, запис практикуму;
  • контакти партнерів і власників юридичного бізнесу.

Нагадуємо Вам, що захід відбудеться 10 грудня 2016 року з 11-00 до 14-00 в готелі-ресторані «Апельсин» (м. Черкаси, вул. Верхня Горова, 145). Вартість – 299 гривень. Реєстрація відбувається за посиланням нижче. Поспішайте!

 

Тренінг інтернет маркетинг для юристів успішно пройшов

Керуючий партнер Юридичної фірми Результат Максим Полішкевич і партнер Артем Сучило також оволоділи корисними методиками в організації роботи юридичної фірми. Розглянемо декілька питань, що висвітлювались на цьому тренінгу та були, на думку наших партнерів, цікавими до використання юридичними фірмами.

Ніша юридичних послуг

Ніша – це перше, що необхідно визначити для початку оволодівання інтернет-маркетингом та організації роботи компанії в цілому.

Звичайно, більшість юридичних фірм та юристів позиціонують себе як фахівці у всьому, головний меседж – юридичні послуги всім і всюди! Але для успіху своєї діяльності, Вам, фахівцям юриспруденції, слід визначити сферу або перелік послуг, в яких саме Ви будете позиціонувати себе, як фахівці та експерти. Можете застосовувати статистику запитів користувачів, керуючись даними Янведкс. Статистика wordstat.yandex.ua.

Ці та інші заходи покликані відрізнити Вас від конкурентів та найголовніше – виокремити Вас для клієнтів.

ніша юридичних послуг

Практика підтверджує, що ефективніше:

  • позиціонувати себе як вузькопрофільний спеціаліст і здійснювати продаж своєї «експертності» у вибраному напрямку;
  • розподілити між партнерами та юристами напрямки і сфери діяльності;
  • публікувати тематичні новини та погляди, таким чином демонструючи Вашу обізнаність та професіоналізм.

Мати зневажливе ставлення до клієнта та вважати, що йому можна продати десять послуг в одній – це помилково.

Аватар клієнта

 

Одним із основних початкових етапів організації інтернет-маркетингу для юристів є створення «Аватара» клієнта. Так, аватар або купівельна персона – це емоційне зображення (опис) цільової аудиторії, детальний портрет Вашого ідеального клієнта з яким вам найбільше подобається і хочеться працювати. Це персонаж, про який Вам варто знайти все: режим дня, улюблений телесеріал, родина, погляди, тощо.

аватар клієнта

Більш детальніше, яка саме інформація важлива для створення портрету аватара:

  • подробиці сфери життєдіяльності;
  • чим займається клієнт, його посада;
  • найбільші його проблеми;
  • з якими задачами він стикається і де він потребує допомоги;
  • страхи та переживання;
  • чого він намагається уникнути;
  • його життєві цінності та пріоритети;
  • бажання, цілі;
  • портрет типового дня;
  • місця, які відвідує, соціальні мережі.

Краще розпочати з одного портрета, а потім в залежності від кількості груп пропонованих товарів створити стільки, скільки цього буде вимагати Ваша ніша. Таким чином у Вас вирішиться декілька проблем, а саме:

  • Ви зрозумієте, що саме слід пропонувати;
  • Ваша пропозиція адресована конкретній людині та стане менш подібною до кліше: при email розсилці менша вірогідність, що лист опиниться в спамі; сайт – менший відсоток відмов – «співвідношення кількості відвідувачів, які залишили сайт прямо зі сторінки входу або переглянули не більше однієї сторінки сайту»;
  • чіткіше сформований заклик до дії завдяки аватару клієнта;
  • Ваша пропозиція буде не сирою та не міститиме мільйон символів, які клієнт не читає;
  • Ваша пропозиція не буде перевантаженою складними термінами, а чітко спрямованою на задоволення потреб.

Створювати продукти 10 в 1 (десять в одному) досить застаріла тактика та вже поступово відмирає на теренах пострадянського простору. Великі компанії вивчають і аналізують свого клієнта, так в офісі Procter & Gamble розміщуються фотографії середньостатистичних споживачів їх продукції з детальним описом кожного.

Не прагнути сегментувати своїх клієнтів це велика помилка.

Landing page в сучасному інтернет маркетингу

Landing page – веб-сторінка, основним завданням якої є збір контактних даних цільової аудиторії, використовується для посилення ефективності реклами, збільшення аудиторії та зазвичай містить інформацію про товар (або послугу).

landing page для юристів

Точки зору на landing page:

  • технічна – звичайна собі веб-сторінка;
  • торгівельна – це сторінка, яка спонукає відвідувача на вчинення певної дії;
  • точка зору покупця – це конкретна пропозиція.

Основні заклики на landing page:

  • щось скачати або встановити;
  • підписатися на новини або акції;
  • купити конкретний продукт тут і зараз;
  • зареєструватися на сайті для подальшої роботи з ним.

Ця технологія дуже зручна для продажу окремого продукту і роботи з конкретним аватаром. Так само дуже ефективно для лідогенераціі.

Лідогенерація – маркетингова тактика, спрямована на пошук потенційних клієнтів з певними контактними даними.

Під «лідом» мається на увазі потенційній клієнт, що входить до цільової аудиторії компанії і який виявив свій інтерес до придбання товару (або послуги). Цей інтерес може бути виражений у вигляді заповненої анкети, заявки, запиту зворотного дзвінка. Для досягнення мети потрібно, щоб клієнт пройшов кілька або один рівень відсіювання (фільтрації) і чим більше рівнів такого відсіювання, тим якіснішим ми отримуємо лід. Фільтрами можуть бути певні характеристики потенційного клієнта, такі як: вік, стать, вид діяльності тощо.

Але тут варто не забувати, що ймовірність видачі landing page в пошуковому запиті (в органічному пошуку) прагне до нуля. Тому, якщо у Вас немає бюджету на контекстну рекламу, слід замислитись про створення блога.

Реклама та просування в інтернеті

В інтернет-маркетингу говорити про найефективніший канал просування можна багато та марно. Саме визначення своєї ніші, опрацювання портрету свого клієнта дасть Вам розуміння де і як продавати свою «експертність».

юридичне просування в інтернеті

Але все-таки приведемо перелік найпоширеніших каналів просування в інтернеті:

  • контекстна реклама може бути досить бюджетним та ефективним варіантом, але вимагає грамотного налаштування;
  • реклама на тематичних сайтах, де можна розмістити платну статтю чи рекламний банер. Головна перевага – це цільова аудиторія;
  • сайти безкоштовних оголошень, завдяки яким Ви можете вивести Ваш сайт в топ-видачу зовсім безкоштовно при одній умові, що у Вашему розпорядженні тони вільного часу та залізні нерви;
  • email-розсилка, один із найдавніших методів з сумнівною ефективністю. Застосуйте лідогенерацію, оскільки спам заборонений законом, тому краще мати email клієнта, самостійно наданий ним;
  • SEO-оптимізація, цим каналом просування повинен займатися професіонал та не варто очікувати швидких результатів – до перших результатів проходить кілька місяців;
  • соціальні мережі – дуже сильна точка контакту в наш час, яка здатна запустити сарафанне радіо та змусити учасників соціальної мережі продавати Ваші послуги. Свою експертність Ви можете просувати як безкоштовно, так і залучаючи додаткові платні можливості.

Юристи та Адвокати

Отже, шановні майбутні і практикуючі юристи та адвокати, об’єднуйтеся, діліться досвідом, знаннями, клієнтами для якісного надання юридичних послуг. Не прагніть охопити весь ринок юридичних послуг, роблячи з вашого корпоративного сайту форум з тисячею непотрібних послуг та текстів.

Займайтесь саморозвитком та оволодівайте знаннями в інтернет маркетингу, при можливості наймайте спеціалістів, здатних розробити та впровадити різні методи просування юридичних послуг, експериментуючи та досягаючи бажаного результату.

 

P.S. У книзі «Партизанський маркетинг: прості способи отримання великих прибутків при малих витратах» пишуть, що перша частина будь-якого листа, яку читають до кінця – це постскриптум. А ви застосовуєте P.S. в своїх листах?

 

Читайте також: Антирейдерський закон – новини реєстрації
Читайте також: Увага! Усім неприбутковим організаціям!
Читайте також: Як отримати статус учасника бойових дій
Читайте також: Ваші права на Спадкування за заповітом.

 

всі новини