• maxim polishkevych

Як знайти бізнес-партнера в Європейському Союзі

Як знайти бізнес-партнера в Європейському Союзі? Таке питання обговорили учасники семінару у Кропивницькому, який відбувся 10 жовтня.

Семінар проводився за ініціативи Представництвом ЄС у співпраці з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Європейською Мережею Підприємств. Він є частиною серії інформаційно-просвітницьких заходів, які Представництво ЄС в Україні проводить по всій країні. Нагадаємо, нещодавно захід такого формату відбувся і у Черкасах.

У межах семінару спікери ділилися досвідом виходу на ринки ЄС, зокрема віце-президент Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати Ігор Філіпов розповів про  консультаційну підтримка та допомогу у роботі з міжнародними ринками Центру підтримки бізнесу.

Тоді як заступник директора з комерційних питань ТДВ «Інтерресурси»

Оксана Бондаренко представила досвід компанії щодо знаходження бізнес-партнерів за межами України.

ТДВ «Інтерресурси» займається деревообробкою і наразі є ексклюзивним експортером готової продукції із дерева до Швеції. Однак шлях компанії до ринку ЄС не був простим.

Оксана Бондаренко поділилася лайфхаками виходу компанії на європейський ринок.

  • Найперше – запастися терпінням. Від першого контакту із потенційним покупцем до фінальної поставки зазвичай проходить мінімум півроку. Зважати на комунікацію. Якщо Ви бажаєте вийти на ринок ЄС, ви маєте на достатньому рівні володіти хоча б однією мовою міжнародного спілкування, наприклад, англійською. Крім того, необхідно володіти навичками ведення переговорів. Також веб-сайт, як обличчя компанії, має бути двомовним. Необхідна сертифікація. Без відповідності нормам ЄС вікно в Європу для вас зачинено.

Про юридичний аспект бізнес-партнерства з європейськими компаніями розповів присутнім керуючий партнер Юридичної фірми Результат Максим Полішкевич. Зауважує, надважливо заключити досконалий контракт, оскільки саме контракт — це юридичний щит. В договорі необхідно відобразити всі теоретично можливі ризики, аби у випадку форс-мажорів бути убизбеченим.

Керівник НКП «Горизонт 2020» за напрямом «Малі та середні підприємства»Тетяна Котенко ознайомила із можливостями та викликами європейської програми «Горизонт 2020» для суб’єктів господарської діяльності.

  • Програма «Горизонт 2020» — це перш за все програма про інновації. Має три основних напрямки: «Передова наука», «Лідерство у промисловості» та «Соціальні виклики».Тому обов’язковою умовою при подачі заявки є наявність у вашого бізнесу інноваційного, новаторського продукту або рішення із високим потенціалом зростання. Також вимогами для участі в програмі є: чіткі європейські амбіції, попит на ринку та професійна команда, – зазначає спікер.

Насамкінець презентував програму  COSME (Competitiveness of Small and Medium Enterprises)  та можливості Європейської Мережі Підприємств експерт Enterprise Europe Network Ілля Тимошков.

Читайте також: Аналітичний звіт щодо справ Управління держпраці
Читайте також: Жодні зміни ДБН не вплинуть на ефективність ринку
Читайте також: Як знайти бізнес-партнера в Європі
Читайте також: Тенденції індустріального розвитку країни

 

всі новини